Buuuurned

Ey tja, noll frånvaro idag igen sorry.

Dagen började 8 och slutade 12, hade bugg på gympan imorse, sen engelska och sist samhäll. Åkte hem till Falköping med halv ett bussen, gick ut med Lizzie när jag kom hem och bakade pannkakor sen :))

Efter dte blev det ett och ett halvt avsnitt OC, jag somnade under det andra och sen hoppade Lizzie upp i soffan och somnade bredvid mig, myshund! Så där låg jag och sov en stund. Senare gick jag och mamma ut och hämtade träplattor som vi tog med till Skara o ha på golvet på balkongen, det blev asfint!

 

Schmuel va på besök och Chelly och han invigde grillen och hade grillat kyckling när jag kom. DOm blev dock väldigt besvikna när jag inte var hungrig men åt en bångstyrig kycklingbit för o va snäll, hihi dom är söta :))

 

Schmuel blev utkastad lite innan sju för att jag och Chelly skulle iväg och träna Zumba, gött som fan! Efter det tränade Michelle på o skjutsa på cykel, ställer aldrig mer upp på det för jag hade så ont i rumpan sen!

 

Jag duschade och sen städade vi i lägenheten, bar dammsugning kvar och det tar vi imorn, plus att vi räknat alla kvitton, vuxenpoäng!

Nu bir det Aladdin innan jag slocknar, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback