Birds are flying like leaves

Kvällen igår började med att Michelles bror Charles och hans flickvän Linnea kom. Vi åkte och köpte thaimat och kollade på film sen drog dom hem vid 9 typ. Jag och Michelle drog ut och spelade fotboll men efter typ 20 min börja det klia i hennes hals som sen blev värre med att hon inte kunde andas så aa en kraftig allergisk reaktion, antagligen måste dte funnits spår av nötter i maten trots att ingen av oss beställde med nötter.. Så det blev en ambulans till KSS och vi åkte därifrån vid typ halv ett. Jävligt läskigt var det, usch men nu mår hon bra igen :)
Rätt coolt o få va där och sitta bredvid sjukhussängen istället för o ligga på den ;)

Kom i säng vid halv två och mitt busskort är utlånat så har ingen möjlighet att ta mig till skolan, åkte alltså till Falköping. Nu sitter jag och ska skriva radioanalysen sen bloir dte körlektion senare, spännande.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback