And they will always be by my side, no matter what

Noll frånvaro idag igen I know.. Drar dagen kort, när jag knallade in genom dörrarna till skolan ringer Evelina, antagligen för o upplysa mig om att jag var sen. Dock fick hon inte ett enda ord sagt för jag babblade på om att jag visste att jag var sen och att jag var utanför. Hade mediekunskap mellan 9.30 och 10.30, sen en halvtimmes lunch sen började matten kl 11 till 12.20. Stackars mattelärare. Efter det började expon halv ett men Katharina sa då att hon ska titta på alla caféer vi gjort och om hon tycker att ingenting behöver tilläggas så fick man gå hem. Mitt var tydligen helt okej så jag fick gå hem om jag ville men stannade kvar och satte dit en småsak iallafall.

 

När skolan va slut halv två knallade trion till CityGross och handlade det vi behövde till maten vi skulle laga sen, d.v.s bandpasta, kyckling, och en sås av matlagningsgrädde, pesto och soltorkade tomater (dock har man bara tomaterna i såsen för att ge den smak, man äter dom inte). Sen blandar man ihop allt med lite ruccolasallad, mumma!

Jensy och Zofia kom förbi och vid halv sju gick vi fem iväg till MoP för o titta på Michelles klass välgörenhetskonsert, aaasduktiga va dom! Plus jag & Jenny shakeade loss som fan :))) Det slutade med att vi stog på stolarna under sista låten haha!

 

Jag åkte med Michelle och Cissi hem och nu har vi ätit mannagrynsgröt, dags för mig och sova!

 

Imorn går jag först i skolan från 8-13.45 sen drar trion direkt till Falköpings marknad! Nån gång under tiden träffar jag Michelle och när markanden stänger träffar vi två Cissi för en fika på Lilla Blå plus modevisning på Garderob20, en asbra dag!

 

Och jag har verkligen verkligen insett hur underbart fina vänner jag har!

Här är två av dom, de övriga i den väldigt omtalade trion. Oslagbar förövrigt!


Sleep well cykelställ!



Kommentarer
Ronja säger:

<3

2011-04-07 | 07:55:56
Bloggadress: http://melcker.blogg.se/
Evelina säger:

naaw, trion <3<3

hihihi

2011-04-07 | 21:57:32
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/
Evelina säger:

naaw, trion <3<3

hihihi

2011-04-07 | 21:57:44
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback