Tänker högt och skriker tyst

Skola idag, började med att få tillbringa en timme i kafeterian med Linda & Lena först. Spöade dom i vänd tio och sjuan höhö. Typ iaf ;)
Sen va de mediekunskap med Erica o sen lite matrast med morgan, en latte, Evelina, Linda, Amanda, Linda, Lena.... Sen va de mattäää. Och jag fick bara två fel på diagnosen :O Ganska bra ändå för en som inte räknat matte på över ett halvår. Undrar om jag har lite fotografiskt minne? Eller iaf väldigt bra minne inom vissa områden. För vissa saker minns jag som om det var för en minut sen och vissa fladdrar förbi lika snabbt som en vindpust. Och dte beror ju på hur snabb vinden är åxå men aa ni fattar ;)

Sen var dagen slut och seg som jag är missar jag bussen till busstationen. Tittar i busstabellen och ser att en till går 18 över och min buss skulle gå hem till Falköping fem i halv. Klart som fan att den bussen va sen då eller? Dumma stadsbuss ska aldrig mer lita på den. Så Melinda springer in på busstationen och hoppas på att vara i tid men ser sen besviket på sitt armbandsur att klockan visar 14.27. 2 jävla minuter gjorde min tillvaro lika grå som himlen. Och lättare blev det eftersom det redan var grått. Ute alltså.


Tänk om bussarna kunde vara lila. Det hade varit lättare o förlåta dom då.

Ringde min mamma så hon kom och samtiigt köpte vi present till min syster som fyller 14 år idag :) Grattis! <3 Ett år kvar till moppe ;)

Nu ska jga se klart på kommisare Martin Beck och hans vän Gunnvald. Sen ska Melinda somna in efter en jobbig dag. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback