Som en Romeo i jeans på din balkong

HAHAHAHAHA asså jag kan bara inte sluta skratta åt Judit & Judit :D



Idag var jag i skolan. Amanda & Evelina kollade snett på min portion på lunchen. Den bestod av tre morotsbitar, en liten hög sallad, en ännu mindre hög potatismos och en fisk som jag åt "höljet" av haha xD Jag åt morötterna, salladen och lite fisk. Evelina såg bekymrat på mig och förklarade hur viktigt det är att äta mat. Då ledde jag in samtalet på hur många pitepaltar jag kan äta istället. Hon höjjer på ögonbrynen och frågar vad det är och rynkar sedan på näsan när jag berättar vad dom är tillverkade av. Ibland slingrar jag mig väldigt bra.

Dressyrade för Emma idag och Lillis var duktig :) Dock är det sjuuukt jobbigt i högergaloppen, begränsa yttersidan och aa näe pest o pina tycker vi båda två men de är så det ska vara. Plus att jag inte gillar o hoppa av bussen direkt efter skolan på ridskolan.. Man känner sig så.. udda med skolkläder och skor som låter när man går :O

Nu ska jag titta på Halv 8 hos mig :D haha också ett program jag skrattar som en gnu åt :D gudars shit asså.

Kommentarer
Evelina säger:

Nej, men det är du Melinda :D

2010-09-23 | 22:05:02
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback