Så blås en kyss och fyll min kvot

Orkar aldrig sitta vid datan längre typ :O Skola idag iallafall, trivs asbra! Började dagen med foto och Berit berätta en någon snurrig historia om två älgar :P Men gud vad jag skratta xD Fortsatte med expo med Katharina, började med grupparbetet om partierna. Jag, Amanda & Evelina har Centerpartiet, go Maud Olofsson och rädda Rut :D Haha ingen fattar nått av de där jag vet ;)
Vidare till mediekunskapen med Erica som alltid lägger sina nycklar på golvet. Utvärderade mediedagboken alla skulle ha gjort under en vecka (för o se hur ofta man använder media på dagarna). Jag håller på med medier i snitt 5h 54 min varje dag och ca 41 h i per vecka. Det låter mycket men då är det både tv, internet, iPod, tidningar, cd-skiva, radio o.s.v.

Lååång håltimma men jag, Amanda & Evelina räddades av Ullared Morgans kortlek, hej knekt liksom :D
Sen estetiskt val då vi skulle väla en bild och dela den i två, slänga den ena delen och måla den istället. Jag gjorde en pumpa fast det fick blå mun, näsa och öga istället. Hur ofta får annars pumpor dne färgen? Så jag va lite schysst där ;)

Ikväll ska jag rida med matilids plus att Kent fick rock björnen för bästa liveband igår, kyss!

Man kan inte sätta heder som inte finns på spel
Jag ser en framtid där, kunde bli nått stort
Så blås en kyss och fyll min kvot
Då tänker du högt och skriker tyst
Och håller andan genom monologen
som skrev för din inre röst.
Du lär exakt som Ismael,
minns du Ismael?
Jag är din Ismael.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback