Restaurangerna står tomma året om

TJaa

Fruktansvärt jobbiga dagar is kolan. Slutade elva igår, vandrade till Skara city med några goa individer. För att se att Centerpartiets valstuga va stängd -.- Och då kanske jag ska berätta vad vi skulle göra där, jag menar vad vill man göra för o vet mer om Maudis parti? Svar: uppgift i skolan o fråga frågor. Eller ja de är ju ganska logiskt att man frågar frågor.. Skitsamma de va stängt så vi gick till en pizzeria som delade namn med min förra klasskompis Victoria. Och den som inte förstår att pizzerian hette Victoria är aa nja börja tänk. Nu tänkte jag säga nått dumt. Tur att raderingsknappen finns.
Åkte hur som helst hem med halv ett bussen och gick till Falköpings city med Amanda :) Jag skulle köpa ett pennfack så att jag inte skulle tappa bort alla mina pennor för då går jag till Evelina som är flickan med guldpennfacket. De va ett långt ord. Och sen skulle jag köpa ett sudd så slipper jag låna av Amanda hela tiden. Fick jag med mig något av det? Nej. Vad köpte jag istället? En bok och en varm chokladis på Lilla Blå. BRAAAA MELINDA! Men sen hitta jag en miljon pennor och ett pennfack hemma :D Vilken bok köpte jag då? Pojken i randig pyjamas heter den. Och jag vet att jag kommer må illa när jag läser den. Varför? För att den handlar om f-ö-r-i-n-t-e-l-s-e-n.

Handlar om två pojkar, en tysk och en jude som blir vänner men båda
lever på avrsin sida om staketet till Auschwitz. Och just barn på det stället sliter
mig mitt itu.

Idag va de två lektioner i skolan, slutade elva idag med. Har bara ridit och kört bil idag, inget annat. O mer ska de inte bli heller. Innan jag dör ska jag uppleva vanliga spotify utan reklam. Det är oartigt att avbryta mitt i Kent spellistan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback