Jag ber en bön när ingen ser mig

Pojkar och flickor, njaa de där lät lite för mycket cirkus.

Idag är Melinda trött, trött, trött. Varför? Hon har en hund som gillar att väcka sin matte 5 gånger under en natt. Plus att hon tvingar mig gå upp o städa vid fyra på natten bara för att hon inte ska smaska i sig allt som ligger på golvet. Stort tack!
Två lektioner i skolan för övrigt. Inte allt för ansträngande. Imorgon är det bara en. Dock måste vi fixxa klart inför redovisningen om Centerpartiet på torsdag. Men de är inte så ansträngande. Och jag känner mig sjukt dryg, vad är det för fel?

Idag har jag talat med Matilda Gunnarsson i total 38 min. Det är ganska mysigt.
Nu ska jag åka ut till stallet o rida Lillen :) Om jag inte somnar på hästryggen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback