Jag antar det var kallt

Det var ju ålle igår åxå, helt ok asså jag var typ halvt nykter hela kvällen? :O Träffade lite gött folk och de va kul men jag vägrade gå in eftersom allt folk var ute.. Sen fram mot halv ett skjutsade Mikke hem mig :) Men det var supruskul o träffa Louise igen! :D Och alla mina gamla klasskompisar från samhäll som lyckades lista ut att jag gick i ettan igen o nollade mig -.- Tack, mycket vänligt!

Idag var jag o mamma i Skövde en sväng, de va tänkt att vi skulle köpa en såndär iCurl för 100 spänn men den va ju såklart slut -.- Så jag spana in en dator istället får väl se vad det blir av det ;)

Nu ska jag tina upp mina händer efter att ha varit i stallet o pussat på Lillis. Han fick vila idag åxå för han fick så ont av stelkrampsprutan :/ Så han får vila ordentligt nu så ska jag försöka rida imorn :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback