Ett eko från de dödas värld

Godmorgon, lagom skönt att vara ledig idag!

Sitter här i min min ensamhet, fast det var inte riktigt sant för Findus & Lizzie är hos mig också :) Vi tre har precis ätit frukost och jag ska nog hitta en bra film att se på.

Inleder dagen med att lyssna på Romeo återvänder ensam, och den som missat varför alla mina rubriker är  så bra nu för tiden är för att alla kommer från en Kent låt. Skitbra för när jag ska börja skriva så skriver jag bara det som Jocke sjunger just då. Nu sjunger han "det ekar i trapphuset, droppar från fingrarna". Generation Ex. Och många har nog slutat läsa men inte Matilda iaf :D Höhö pöss!

Framtiden är ändå utom räckhåll för oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback