En till salu skylt som är täckt av snö och sand

Idag var jag i skolan, bussen till skolan var full så jag fick slå mig ner bredvid Sebastian Odell, motvilligt. Haha :D Hade svenska med Sveriges tråkigaste lärare, men hon gav mig MVG på uppsatsen om hasch så nu är hon helt ok :)

Ett tidsfördriv jag fixxade till en stund sen. Påtal om annat menar jag


Tillbaka till ämnet, hade håltimma och vi fixxade klart vårat plakat, allt är rakt och snyggt uppsatt, sen besökte jag, Amanda, Evelina, Linda x2 och Emelie donken innan de va graflektioner också x2. Sen en mattelektion som gick åt till o filosofera över vad som händer efter döden och den frågan som alltid kommer förbli obesvarad, vad ska man göra om man är livrädd för att leva och dödsrädd för att dö? Jaa Evelina var återigen ordförande för disskusionen och den mest deltagande, as usual.

Sen åkte jag hem, blev nerdragen mellan två säten av Michelle, tack tur för dig att jag inte är ömtålig. Miss u min galna lilla kokosnöt :D:D:D

Kommentarer
sanna säger:

du ... jag har inte ingMarie :D:D:D:D:D

2010-09-24 | 21:47:28
Bloggadress: http://sannaathieel.blogg,se
Evelina säger:

hahaha, va roligt xd

livrädd för att leva och dödsrädd för att dö :D hihihi

om du tar bort den anteckningen på din mobil blir jag sur :( ne, jag blir ledsen :(

2011-02-06 | 15:50:52
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback