Du är din egen Jean Duval

Idag har Melinda sovit och vaknade på ett sjukt konstigt sätt :O Hela hennes högersida kändes som när foten har somnat, HELA högersidan. Hur kul är det då? Och händelsen som följde chockade mig ännu mer :S Jag går upp! När det hade varit tusen gånger skönare o ligga kvar i sängen. Plus att mina ögon knappt ens var vidöppna och sen kom jag på mig själv när jag letade efter något lämpligt o ta på mig, vad gör jag? I det här skicket väljer jag alltid att ligga kvar men inte nu? Är jag sjuk? Kände på pannan, nej den var som vanligt. Tänkte efter, huvudet gjorde inte ont. Shit asså.

Resten av dagen har jag inte gjort någonting, ska åka ut till stallet ikväll och hoppa Lillis :) Ska bli mycket spännande hur jag hanterar det för de va längesen vi hoppa nu. Han brukar bli lite för glad då.. Aja han är söt iallafall :):)

PUSS!

Kommentarer
Jakubnathalie säger:

Hi, nice site! Keep up the good work!

2011-07-15 | 08:44:52
Bloggadress: http://jakubnathalie.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback