When the world must come together as one

Läste igenom mitt förra inlägg nu och herrejesus vad mina fingrar trycker på fel tengenter lite för ofta. Dte är inte medvetet så dte behövs ingen svenska två för min del. Får väl skylla på att jag skriver alldeles för snabbt så att jag inte hinner emd o kolla både på skärmen och tangentbordet på samma gång ;)

Nu är dte dags för natten, imorgon är dte en ny dag :)

Godnatt!

Haha den gtredje bilden någonsin som jag la upp här på bloggen,
föreställer mitt schema i nian. Saknad klass!

Mitt schema i 9:an
Jämfört med nu. Sista lektionen tisdagar bara varannan vecka
Dom gröna lektionerna på torsdagar är varannan vecka tidig och varannan sen


Kommentarer
Ronja säger:

Söndag sounds good, tror jag :D

2010-10-14 | 09:18:00
Bloggadress: http://melcker.blogg.se/
Evelina säger:

HAHAHAHA, va fan va det för jävla cpschema ni hade i 9;an eller? ;o

2010-10-14 | 20:54:41
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback