We will go home across the mountains

Igår var en livad dag. Först skolan, seegt men men när vi slutade åkte jag åt andra hållet än vad jag brukar, snyggare buss var det åxå. Linda, Amanda & Evelina var med och när vi kom fram åkte vi med Lindas mamma hem till dom först sen blev det Skövde :) Strosade runt på stan innan vi skulle bowla, jag vann :O Och jag har inte bowlat på typ ett år eller nått? Evelina fick la ganska goa bilder med sin kamera, spana in hennes facebook om ett tag så;)

Sen gick vi vidare till Tai Pak och åt mat, mums. Jag älskar thaimat! Fast inte bläckfisk.. Men det är en annan historia :)

Om en o en halv timme ska jag vara hos Amanda med samma sällskap som igår, då blir det pastasås, björn & robert gustav/fsson och kladdkaka (i ugn).

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback