Vi blev som dom andra

Jag somnade ehhh öööhh typ fyra igår? Asså klockan fyra på natten och inte på dagen, eller eftermiddagen eller fan kalla det vad ni vill! Och idag gick jag upp kl 10 :O:O Shit asså men jag åklte ut till stallet och red min ögonsten. Hoppade lite och han tyckte nog att dte var kul :)

Nu är jag hemma o har möblerat iordning för solning i solariet (H) Fast först ska jag o mamma åka o köpa en hasp till Lillens boxdörr för den öppnar han själv? :O Snacka om o ha tråkigt? Sen ska jag bli ett snäpp brunare och efter det är beroendet igång... Men so what dte är mörkt och kallt ute så det är säsong för det :D Nu kommer jag väl få höra i skolan att man får cancer av det. HAHA men det är hmm vad heter det nu, terapi? Nääe det låter konstigt aa hur som nått-är-det att ligga där. Ingen fattar. Och det är inte meningen men just nu får det vara det.

Och herre min jesus vad jag svammlar :O Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback