Äntligen somnar du om

Noll frånvaro, jotack!

Hade ju kompledigt igår tack vare öppet hus i torsdags, gillas starkt :) Gick upp vid 10 och fixxade med utklädnadskläder hela dagen. Vid 20 över 4 åkte jag med bussen till Evelina sen kom Amanda lite senare och vi lagade mat, det blev gott! Vi åtta befann vi oss i fornbyn i Skara för o gå spökvandring, alla esteter är riktigt duktiga! Och speciellt John måste jag säga! Jesus..

Va hemma i Falköping igen vid 10, Hanna G den bruna kom o hämta oss, schysst! Vi började fixxa oss inför kvällen för vi skulle senare ner till Dagnys på HalloweenÅlle :) Sega som as var vi och kom ner dit vid typ halv ett? Hahah herregud så börja allt med att Amandas kompis Anton lyckades svinga runt Amanda så mycket att Evelina blev träffad o flööög! Och fick ett fett stort blodigt sår på knät. Satan vad arg jag var. Vi knallade in på Dagnys vid ett typ och vi kom in gratis tack vare Marcus, tacktacktack! Skitsnällt :) Och vad är det första man får höra när man kommer ner? JO PIRATES OF THE CARIBBEANS LEDMOTIV BÖRJAR SPELAS! Herrejävlar vilken kick!

Jag, Amanda & Evelina drog sen hem med Filip & Jakob och va hemma vid tre. Ville vi sova? Eehh nej. Så vi snacka innan Amanda inte ville se Saw utan Kalle & Chokladfabriken, vilket jag inte tackar nej till. Men dom två somna så sött fram mot fem och då gick jag upp o tog ur linserna innan vi gick o la oss vid halv 6. Haha men de va mys och kul!

Tack för en rolig kväll! <3

Bilder kommer ;)

Kommentarer
Amanda säger:

Tack själv, det var grymt! <3

2010-10-30 | 19:29:06
Bloggadress: http://amandahoffmans.blogg.se/
Evelina säger:

Taack själv, det var awesome och måste göras om snart :D<3

2010-10-30 | 22:47:16
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback