Att du vill vara min

Jag har precis lärt mig o sjunga med i hela denna låten (även där tungan nästan vrickar sig själv)



Okej idag har jag varit i skolan, började elva med mediekunskap, sen matte till två innan jag fick åka hem igen :) När jag kom hem satte jag på Vapen & Ammunition och kom efter en stund på att jag frös. Så jag gick upp o käka innan jag la mig i solariet. Och Kent fick göra mig sällskap. Helt sjukt hur underbart det är att lyssna på deras låtar när man behöver nån sorts ordning. Jag fattar inget av det här.

Nu insåg jag att jag var ensam hemma, tråkigt för de finns inget o göra.. Aja jag kommer väl på något :)
Ha det bra, puss! ♥

Jag finns alltid här även om det inte känns så.
För du & jag ska aldrig dö

Kommentarer
sarah ;) säger:





Hoppas att din dag har varit bra? :D



KRAM!

Http://shms.blogg.se



2010-10-20 | 20:12:53
Bloggadress: http://shms.blogg.se/
Anonym säger:

Rider du aldrig?

2010-10-20 | 21:32:00
Amanda säger:

jag måste faktiskt erkänna en sak..

många av kents låtar har väldigt fina texter (a)

2010-10-20 | 21:35:56
Bloggadress: http://amandahoffmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback