To Horror, A tribute

Hemma från öppet Hus nu, sjuukt kul! Började med 45 min i fotostudion, love! Herrejävlar de blev många skratt. Sen va vi 45 min bland våra fotomaratonbilder och sen skulle vi vandra runt på skolan o dela ut lappar om Samhäll-Media. Vi träffade David (en bortglömd elektriker) och han hade stött på en zombie med lååångt svart hår sa som hade skrämt skiten ur honom. De som går Estet-Teater har spökvandring, A tribute to Horror som den heter, imorgon och då skulle dom repa i Fornbyn så deras outfits va ganska skrämmande :S Hur som helst så ville han leta rätt på zombierna igen men sen försvann han. Jag & Evelina knallade på och helt plötsligt hamnar vi mitt i zombiernas huvudkvarter? Typ precis utanför där man går in till aulan. Så går vi in och David kommer gående nerför en ramp och jag ba: "David! Vi har hittat zombierna!" Sen tittar jag åt vänster och från ingen jävla stans står där en kritvit jävel i ansiktet med lååångt svart hår. Jag skrek som faaan och sprang uppför rampen på 1/4 sekund, jag skojjar inte. Så jääävla rädd blev jag!


Gasten på Liseberg, släng dig i väggen typ.

Av någon anledning gick vi ut igen och där träffa vi Felicia (min teater kompis) och hon va inte så skrämmande, tack gode Gud för det. För det skötte alla andra ganska bra..
Då kläcker hon att det är kära Louise Johansson som är bruden med lååångt svart hår. Och en halvminut senare kommer hon smygande igen, den närgångna ungen, fy fan vad jag skrek. Evelina måste fått tinnitus eftersom jag tog skydd bakom hennes rygg. Vilket inte var en bra sköld.
Så jag fick hjärtinfarkt två gånger på en kväll. Och imorn ska jag, Amanda & Evelina gå på den riktiga spökvandringen. Och då kommer jag väl dö.. Eller något ännu värre..

Wish me luck.

Kommentarer
Evelina säger:

HAHAHAHA, såjävla klockrent!!!

hahaha

2010-10-28 | 22:11:39
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/
f säger:

jag blir lika rädd varje gång för vissa scener även fast jag vet precis vad som kommer hända och vilka det egentligen är!!

2010-10-29 | 12:35:37
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/
Juliuselida säger:

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2012-05-22 | 08:26:58
Bloggadress: http://juliuselida.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback