The Lord of the Rings

Sitter o kollar på Sagan om Ringen men min jävla DVD strejkar som fan. GAAAAAH BLIR SÅ SUUUUR! För jag har liksom inte råd o köpa en ny.. Men men den gav ju mig tid o blogga lite. Har iallafall sett första delen av första filmen så ska slänga in andra delen också. Ser den långa versionen och den får inte plats på bara en skiva :)

Plus att Amanda snart åker med flyget till Irland :( Tur för dig att det bara är några dagar! ♥ Och Evelina den korven är i Alingsås. Men jag har ju Legolas som snart dyker upp på tha television screen, eyecandy yes indeed!


hitta likheten haha, finaste smycket är det jag har iallafall :)


hihi puss!

Jag har börjat säga hihi väldigt mycket? Wierd..

One ring to rule them all,
One ring to find them,
One ring to bring them all
and in the darkness bind them

Kommentarer
josefa säger:

hej jag älskar sagan om ringen!!!

jag undra var du fick tag i den fina halspang du har.Jag söker efter sagan om ringen ringen.

Jag älskar Legolas han e såååå jävla snygg!

kan du säga var du fick tag i den fina halspang atså vilken affär ,snälla :)

2012-04-27 | 17:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback