Röda, gröna, gula ljus

Tja godmorgon.

Eller klockan är halv fyra såg jag nu.

Hur som helst, spana in Evelinas blogg och kolla bilder från helgen. Charmiga. På riktigt till o med :)
Har precis kommit på att Kent & Ben & Jerry's är en bra kombination. Men jag tror att honing och Kent skulle vara dte åxå. Och varför snackar jag om honing? För att Amandas mamma gör honing! :D Och nu hängde sig nästan datorn.

Kvällen igår bestod av mat, kladdkaka, björn gustafsson, robert gustafsson, spirit, perry, ottika, zigge, othello, sune, findus, amanda, evelina, linda, med andra ord en sjukt rolig kväll. Och med andra ord ingick åxå :)
Tack igen :)

Nu ska jag äta upp fiskmaten, kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback