Och hans drottning är fri

Om jag inte hade ställt min klocka på 11 hade jag legat o sovit fortfarande (a) Men nu är jag vaken, satte på Hagnesta Hill och låg i sängen och lyssnade på de första låtarna. Kungen är död är riktigt bra.

Kikar på reprisen av Idol men nu ska jag nog gå upp o käka frukost.
Och nu kom jag på att jag inte har ätit någon frukost sen i fredags :O Asså det här måste det bli ändring på! Tur att jag har Evelina & Amanda i skolan osm får mig o äta lite istället för inget alls som det lätt kan bli. Nu skäms jag över mig själv.

Så nu ska jag gå o käka frukost :D Sen lockar det o dra ner till ICA o köpa en Ben & Jerry.. Amanda, vad var det den smaken hette för dom som gillar kolasås mer än chokladsås?

Puss, ha en bra dag! ♥

Kommentarer
Amanda säger:

Fairly Nuts :)

det är ju lite nötter i den också men det smakar typ som kola och pecannöts glass. Jätte god!

2010-10-24 | 12:23:41
Bloggadress: http://amandahoffmans.blogg.se/
Evelina säger:

öh? äter?

du pillar ju bara i det så det ser ut som du har ätit -.-''

2010-10-25 | 20:25:38
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback