Never let go

Dagen började med att jag vaknade. Eller så börjar väl alla mornar? Fast näe ändå inte för det första som händer är att örat skickar en signal till hjärnan om att det är något som låter som gör att man vaknar :D
Hur som helst så åt jag frukost ochtog på ig det som kallas kläder innan jag och min haltande högerfot gick mot bussen. Tog längre tid än vanligt. Men 10.20 bussen hann jag med iallafall :)
Åkte till skolan och skulle ha samhäll men vi grejjade med bilderna vi tog till fotomaraton grejset. Sen åkte jag hem med halv två bussen, varför? Jag skulle till den där läkaren som tvingar en att svälja med öppen mun. Och min mun blödde väldigt mycket. Fast blod smakar gott :D

Syrran var snäll som red Lillen åt mig idag :) Jag och Lizzie har precis varit ute på promenad och innan det var vi ute o lekte i trädgården i en halvtimme, hon var helt tokig :O

Nu ska jag myyysa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback