God bless the road

Min dag började så jävla dåligt som den bara kan göra, jag fick vakna utan min skönhets snooze. Mamma kommer ner och frågar om jag har sovmorgon. Jag sömndrucket svarar nää.. Och då kläcker människan för klockan är kvart över 7.. *En film på hur mina ögonlock flyger upp* Drar snabbt slutsatsen att jag inte har någon buss att åka med eftersom den går 20 över..
Men det ordnade sig för min far hade haft spinning så han kunde skjutsa mig. Och försent kom jag inte heller :O

Förövrigt håller jag nog på o bli sjuk också.. Fryser nått så sjukt lätt och känner mig hängig och trött hela tiden, speciellt idag.. Och det har inte ens varit en ansträngande dag :O Kuuul. Verkligen.

Åkte hur som helst hem med halv tre bussen och hoppade av i stan där jag träffade syrran. Vi vandrade runt på marken en stund innan vi drog hem och sen vidare till stallet. Red Lillen och han var duktig förutom att jag inte orkade kräva så mycket som jag ville.. Nu ska jag ta på mig min mysdress och krypa ner i soffan med OC.


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback