För jag älskar allt du gör

Fruktansvärt seriös dag i skolan. Började emd foto, vi gick igenom inför kvällen då det är Öppet Hus på Katedral, kom dit vettja o kika på vår braiga skola! Mellan 17 och 20 är de bara o kika in :) Sen hade vi expo med Katharina som inte kan lära sig namn haha! Fixade klart uppgiften vi skulle göra om en speciellt färg, jag hade Röd.

Sen mediekunskap fram till tolv, rätt slappt asså. Sen fick vi åka hem Och när vi slutade var jag så hungrig så jag trodde att jag skulle dö! Evelina höll på o svimma! Melinda hungrig, när hände de senast? :O

Nu har jag duschat, det är skönt :) Och nu ska jag leta efter vampyrtänder innna bussen tar mig till Skara igen, puss!

Nu står du först på min lista av folk som förtjänar ett öde värre än döden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback