Every long lost dream

Idag har jag varit nått så sjukt trött i mitt stackars huvud.. Har haft "far jag kan inte få upp min kokosnöt" på hjärnan typ hela dagen. Fast bara dom två första textraderna för sne kan jag inte mer. Irriterande? Ja. Plus en hel del andra saker.

Men en sak som var sjukt cool var jag att jag var bäst i klassen på läxförhöret vi hade? Öhhh hur fan gick det till? Jag bara utbrast VA när Erica sa det xD Herrjesus även små kottar som jag ska lyckas ibland :)

Hoppade av bussen på ridskolan idag, en kvart senare satt jag på hästryggen och red dressyr för Emma. Han var jätteduktig idag, går verkligen åt rätt håll!

Nu ska jag se på OC :)


Kommentarer
Evelina säger:

O.C och äta poppcorn? :O

2010-10-05 | 22:20:09
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback