Deras stolthet bar mig hit

Godmorgon skulle man kunna säga, fast jag får väl säga något annat. Fast jag vet inte vad.
Igår var en rolig o mysig kväll, Evelina får vara nyfiken till på måndag. Och puuuuuuuss på dig ändå :* Och amanda åxå för den delen? :O Den stackarn har inte fått veta någonting.. Men men då har ni nått o se fram emot :D

Har varit o köpt vintertäcke till vår lilla hund, hon fryser så fort hon går utanför dörren typ. Och nu regnar snön bort! Så varför skulle det ens komma någon snö? :O

Nu ska jag göra något.

Sälj dig dyrt, så det blir värt det liksom.

Kommentarer
Amanda säger:

jag vill veta nu.. :( haha

2010-10-23 | 21:47:50
Bloggadress: http://amandahoffmans.blogg.se/
Tobiasmagnhild säger:

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-03-03 | 10:42:44
Bloggadress: http://tobiasmagnhild.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback