Create disasters

Idag fick jag sova till 9.20, jag bara ääälskar sovmorgon :D Det första jag ser är min mobil och ser att något skickat ett sms. Det var skolan som sa att vår mattelektion idag var inställd. Funderade en stund och kom på sen att jag bara skulle ha mediekunskap från 11-12 då. Satte mig på bussen mot Skara runt 20 över tio, hade mediekunskap i en timme, ganska mysigt sen åkte jag med halv ett bussen hem. Nu har jag varit sjuukt duktig och gjort matteläxan som är tills på fredag (!) OCH läst i Misery boken. Den kvinnan är ju störd. Hon i boken alltså, inte jag. Fast Linda drog slutsatsen idag att min dumhet sitter inte i hårfärgen utan den sitter i huvudet. Alltså skulle det inte hjälpa om jag färgade det. Tack för att du finns där och muntrar upp mig, höhö. I-R-O-N-I.

Nu ska jag snart åka tillbaka till Skara för att ha utvecklingssamtal. Blir la spännande o se vad mina föräldrar lyckas säga om mig. Och mentorn också såklart.

Ignorera de charmerande ögonen, tack

För er som inte ser vad det står: måndag Uppsats 8-11, Skolfoto
Tisdag: Samhäll s. 55-80, onsdag & torsdag inget, fredag engelska läxa,
matte procent grejjs. Fruktansvärt krävande


Sitter och räknar och jag har gått på Katedralskolan i 6 veckor. Herrejesus och på dom veckorna har jag varit borta från 3 lektioner. En gång från gympan då jag var ett vrak när jag vakna och sen när jag var ledig och hade två lektioner den dagen. Inte illa ;)

Synes puss!

Kommentarer
egzona säger:

taack melindis haha! :) tror inte jag vinner men men..värt ett försök iaf! <3

2010-10-06 | 16:39:12
Evelina säger:

sv; Fuskas händer inte här.. Och jag förstog det rista ordet, FAKTISKT! :D



sen är det faktiskt inte baaaaara kvinnan i boken som är helt störd :)

hääh

2010-10-06 | 16:41:52
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback