Beundrar varje steg du tar

Hemma nu från Amandisen, får tacka för en sjukt mysig kväll :) Plus att hon är en riktigt kock! Och hon bor i värsta paradiset med en utsikt som borde vara förbjudet. Jag skulle ge allt för att få bo så på sommaren. Tänk att bara ha det där lugnet hela tiden. Allt är så tyst o fridfullt och med naturen precis utanför dörren..

Hur som helst vi åt mat, en pasta rätt med kyckling som Amanda lagade, det var skitgott! Åså titta vi på Björn Gustafsson - Ett livsverk. Sen åkte vi till stallet och tog in hästarna, Spirit är myysig pålle :) Till o med Evelina tog in en liten shettis helt själv hihi :D Åkte hem igen och började titta på Robert Gustafsson film ja ä' inte bitter, väldigt kull innan vi åt kladdkaka o spelade med andra ord innan Linda skulle hem :) Sen vid halv tolv kom Hanna & Johnny (observera namnet, nästan som Johnny Depp) och samma namn som Lindas ponny kom Evelina på senare ;) hur som helst dom kom o hämta mig och nu sitter jag här (:

Ska titta på Eclipse lite innan sängen kallar, imron blir det en lååång sovmorgon! Blev väckt kvart i åtta imorse av Felicia då hon frågade om jag var vaken (!) Hon om någon borde vet atat jag verkligen inte är vaken vid den tidpunkten :P Men jag fock somna om direkt, snällt.

Pöss hörses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback