And it goes on and on and on

Men tjaaa världen :D
Min dag började med att jag påminde mig själv om att jag är dum i huvudet. SÅ jag försökte helt enkelt banka in lite vett i det. Vaknar av att mobilklockan ringer men den stora dundrande har inte ringt än. Men jag sätter mig upp och kommer på det sen, när jag redan satt mig upp i sängen asså. Hur som helst så njuter jag av tanken att kunna lägga mig ner och snooza i några minuter till. Och då släpper jag bara överkroppen så att huvudet ska dunsa ner på kudden, fast det slog i betongväggen, rätt ordentligt! Braaa gjort. Så där låg jag med en hjärnskakning? Nästan typ :P För att sen höra den stora dundrande klockan döna igång 10 sekunder efter smällen, great timing, bara o gå upp.
När jag kommer ut i mitt tv rum så minns jag skräcken jag kände igår, när en fet spindel smet in under min tv bänk. Tittar mystiskt så att den inte lurar någonstans och går upp för o äta frukost. Peter står o gör sin och jag säger:
- Spindlarna flyttar in hos mig nu.
- Alla djur flyttar in nu när det blir kallt, mössen också.
- En spindel är under min tv bänk.
- *Peter skrattar* Du får väl ta dammsugaren.
Jag äter upp frukosten och går ner igen och där sitter den äckliga tjuven mitt på golvet! Jag ser dammsugarslangen och smyger efter den. Jag sätter på den och boooom så var spindeln uppsugen :D Dock lät jag dammsugarn stå på en stund så att spindeln inte skulle komma halvvägs o krypa ut igen.
En spännande morgon minst sagt. Började dagen i skolan med vals, ganska spännande det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback