Tänk vad man kan göra med en liten kniv

Sitter i skolan och har dte ganska bra :) Dagen började med att vi (jag, Elof och Delphine) började jobba med grupparbetet om Australien. Jag känner en som är avundsjuk. Hon heter Amanda tror jag..
Imorse var jag så sjuuukt trött! Sov som en stock på bussen, brukar aldrig göra det annars. Och bussen var sen åxå så kom 10 min försent till skolan, great.
Hemskt vad jag hoppar mycket här. Hur som helst efter grupparbetslektionen (som egentligen skulle vara foto) så hade vi Expo med Katharina. Nu ska vi skylta skyltfönster och det är rätt kul faktiskt :) Jag och Delphine började skissa på hur vi ville ha det.
Sen kom mediekunskapslektionen med Erica.. Dags för hela klassen o göra prov på samhäll och mediekunskapen igen.. Men dte gick faktiskt bra! Bara typ två frågor som jag kände mig osäker på resten kändes bra. Och bara för det så kommer det säkert att gå jättedåligt.. Nej nej inte tänka så, jag är bäst :D
Nu ska Evelina visa hur man får igång micken på mac datorernas webbkameror så om ni har tur blir det en videoblogg sen, dock inte seriös för fem öre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback