Sky is the limit

Jag vet vad jag verkligen vill göra innan jag dör. Jag ska se England. Och Irland. Och USA. That's it. Och uppleva det underbara och unika med dessa länder.
Something to look forward to.

Hälsa på Johnny Depp på Madame Tussauds i London vore ju inte fel.
Jag lånade bilden av min kära lillebror (typ) I hope you don't mind :)


Och åka den riktiga Pirates attraktionen i Disney World, Orlando, Florida


Men det finns så mycket annat åxå, bara att se alla undervara byggnader i London och Oxford.
Shit asså.
Drömmar är till för att förverkligas

Kommentarer
f säger:

vi kan åka till orlando tillsammans!

2010-11-27 | 17:01:10
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback