Pojken med hålet i handen

Allright, dagen börja med att jag tog lite sovmorgon. Vi skulle ha gympa första lektionen klockan 8 så jag sket i fixa mig så mycket. Peter (pappa) kommer ner vid halv sju:
- Du, jag kör dig till bussen idag.
- Varför då?
- Jaa du (dumförklarar mig) det är snöstorm ute.

Tittar ut genom fönstret. Det är snöstorm. Och för er som inte vet det så bor jag i källaren så mitt fönster ligger i höjd med gräsmattan. Och vissa är mer snabbtänkta än andra så ni har förstått att när gräsmattan täcks av snö så blir det mindre och mindre utsikt genom mitt fönster också.

Nästa problem kom när jag skulle gå ut genom min gena ingång. Men den var igensnöad. Så nu måste jag flytta alla mina jackor och skor till den vanliga ingången. Säkert lagom till att snön smälter undan igen.
Det tredje problemet var när alla stod och väntade på Direktbussen till Skara. Den kom inte. Förrän sent. typ 15 min. Och på resans gång utvecklades det till 20 min. Bra start på dagen.

Det fjärde problemet kom när lektionen efter gympan kom då jag skulle öppna mitt skåp. Juste, en viss Viktor Sandberg låste mitt skåp med sitt egna lås och mitt lås sitter i hans skåp så.. Det där lät väldigt rörigt. Men iallafall så hade jag Viktors skåp o lägga in väskan i men inga böcker. Och han var på nått möte hela dan? Men han lyckades låsa upp mitt skåp innan jag skulle åka hem. Mycket vänligt!
Vad var det första problemet föresten? Hm vet inte.

På samhällen gjorde vi prov. Hur dte gick behöver vi inte tala om. Sen fick vi sluta vid 12 :) När jag, Evelina & Lena gick till bussen träffade vi Michelle & Samuel! Samuel har jag inte sett på hur länge som helst och Michelle är alltid kul o träffa :)

Nu sitter jag här och ska börja packa snart :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback