På det här jävla språket

Tjänna!

Hann ju inte skriva om vad jag gjorde igår men gick i skolan, började 11.00 slutade 14.00. Hade mediekunskap och matte med en vikarie på matten som inte gillar skolkataloger? Märklig människa.
Åkte hem, pluggade lite till mediekunskapsprovet vi hade idag innan jag åkte iväg och mötte Michelle. Vi gick till Lilla Blå och tog en innan vi gick vidare till bion och såg Harry Potter :) Tänker inte berätta nånting om vad filmen består av men det är ganska mycket "inkörning" till del 2 känns det som.. Men den var helt okej! Jag var superdupernära på o börja lipa två gånger. Nu säger jag inte mer.
Jo en sak till. Jag ska läsa boken nu ;) Och att jag ska se den på lördag igen. Med samma människa.

Idag började jag skolan 8.00. Hade foto. Berit visade bilder från när hon åkte den där skiitlånga järnvägen genom Ryssland. Minns inte vad den hette. Som typ inkörning på det arbetet om världen vi ska börja med på samhällskunskapen.
Sen hade vi expo, Erica hade hand om lektionen. Och hon är teorilärare men hon tog uppgiften på stort allvar, höhö maktmisssbrukare typ. Näe men vi lottade in oss i par för vi ska skylta skyltfönster :)
Sen mediekunskap, hade prov. Gick väl bra hoppas jag.
Hade lunch. Skollunch! Har inte haft det sen förra onsdagen! Och back to Evelinas oroliga/knepiga/arga/dumförklarande ögon när hon tittar först på min tallrik, sen på mig, sen på tallriken igen.
Sist hade vi estetisk verksamhet. Inte speciellt ansträngade.
På bussen hem tog Amandis fram sin systemis kameris. Haha det där blev ju typ latin :D Så spana in hennes blogg nångång kanske det kommer upp några sköna bilder ;)

Nu ska jag tvätta av mig sminket och krypa ner i...


Take care

Kommentarer
Evelina säger:

haha, men du äter ju iiigenting!! -.-'

2010-11-18 | 16:53:26
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback