När din kröningsdag är slut

Klockan är 09.48 när jag skriver det här. Jag har sovmorgon idag får väls e om bussen är lika sen idag som den var igår.. Vore ju perfekt.

Idag kommer jag först ha mediekunskap och efter dte en halv mattelektion innan min klass, plus några fler klasser tror jag, ska på föreläsning om våld. Den ska tydligen vara slut vid tre och då kommer familjen med häst i hästtransport och hämtar mig i Skara, sorry Evelina men jag blir inte din busspartner idag ;) Nu höll jag på o skriva pusspartner.

Vi drar då vidare upp till Västerås där Emelie imorgon och på lördag ska tävla i Mountain Horse Pony Cup finalen. Blir roligt så bloggen kommer vara så ouppdaterad den bara kan bli under dom här dagarna. Kommer hem igen på söndag ;)

Men nu ska jag gå o packa ner mobilladdaren, en viss person är i stort behov av en sån. Dock är hon redan i skolan så all makt åt mig, mohahaha (elakt hånskratt).
Nu ska jag skärpa mig.

Alla får ha de jättebra i helgen! Och glöm era bekymmer för imorgon kommer nya, jag lovar :)
Puss!

Kommentarer
Evelina säger:

haha, du blev min pusspartner, äh jag menar busspartner ändåru ;)

och dendär laddaren var väldigt behövlig :o

Tack för låten :D <3

2010-11-10 | 19:29:47
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback