Men ingen är där när vi vänder oss om

Full rulle idag så har inte hunnit blogga.
Dagen började med att jag sov för länge (som vanligt). Tänker inte säga när jag gick upp men jag släckte lampan vid 04.00 imorse. Jag är helt sick asså.

Hur som helst så åkte familjen o handlade för sne vid tre kom min farbror Magnus, hans sambo Linda & min lilla kusin Olle :) Han är sööt! Farmor, farfar, mormor & morfar trillade in sen. Jaa dom va ju här då då för att min fader fyllde 45 i onsdags ;)
Jag gillar min farbror. För han kan mer om Kent än vad jag kan. Han har liksom levt med dom hela vägen. Det är coolt.

Nu ska jag spela lite gitarr sen ikväll kommer kanske Amanda? Får väl se :)
Jag har iallafall en Ben & Jerry i frysen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback