Men den versionen av Joakim är försvunnen

Nu sitter jag här och har solat. Underbart skönt för jag somnade och då trodde jag samtidigt att jag låg i Thailand istället för på en säng under blåa lysrör. Sen vaknade jag av en smäll (det blir en smäll när timern slutar) och allt var mörkt. Bara ljudet av wonderful life hördes. Och nej det är inte en kent låt faktiskt. Evelina observerade detta när det inte bara visades att jag lyssnade på kent låtar på msn.

Gick hur som helst upp och duscha, fönade håret och nu väntar jag på Moa. Vi ska se på A Nightmare on Elm Street. Skräckfilm och jag hoppas att den är bra ;)

Vad gör alla en kväll som denna?

Kommentarer
Amanda säger:

inte ser på skräckfilm i alla fall ;)

2010-11-09 | 21:22:46
Bloggadress: http://amandahoffmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback