Jag tänkte på likheterna

Varir i skolan idag, heeelt slut på bussen! Beror nog på att jag höll på o ramla femtioentusen gånger, så det tog ju på krafterna. Det har snöat och blåst HELA dan. Usch vad är det här för land? Dessutom är det farligt när man inte ser var trottoarkanten är, för det är den som sviker mina fötter och dragningskraften drar ner mig ett snäpp utan förvarning.

Kom hem, pluggade lite innan jag vandrade iväg till kyrkan för o börja va med i ungdomsgruppen igen :) Höll på o dra på arslet ordentligt när jag skulle gå över gatan (åså skulle jag springa åxå av någon anledning). Men jag klarade mig, dock måste det sett väldigt roligt ut när jag halkade runt där som en liten kanin. Eller som Bambi kan man åxå säga.

Nu har jag tänt massa ljus i mitt rum så det blir lite varmt här också ska jag kolla på Maria Wern :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback