Jag önskar att allt fick plats

Wiiiiie! Nu har jag beställthem ett par Converse skor som jag blev helt förälskad i när vi var i Thailand. Såklart fanns dom bara i storlek 7 & 9. Vilken behövde jag tror ni? Jo storlek 8 såklart -.-

Så nu har jag tillbringat typ 2 timmar med o leta sidor på nätet efter dom här skorna. Det fanns många men inga med min storlek. Eller det priset. Men ääntligen! Fast jag ska väl inte ropa hej förrän dom finns i min hand antar jag..

Juste jag kanske skulle visa en bild?


Det står nästan Melinda på dom..

Puss!

Kommentarer
Ronja säger:

Oooooooh schnygga! :D So melinda-style ;)

2010-11-03 | 21:02:25
Bloggadress: http://melcker.blogg.se/
Evelina säger:

och när leveransen kommer ligger det en mössa i paketet ;pPPppPPPP

haha :D

2010-11-03 | 21:02:52
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/
Linda säger:

SNYGGA!!!!

2010-11-04 | 08:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback