Great, where are we going?

Shit asså, vid 16.40 kom jag tillbaka efter en halvtimmes powerwalk! Gud vad skönt det var :) Tog alltså en paus i filmtittande och nu har jag sett klart på den förlängda versionen av Sagan om de två tornen. Funderar på om jag ska börja se den sista också.. Den är 4 timmar lång :O Iallafall om man ska se den långa vilket jag ska göra. Det blir så himla konstigt annars, man blir helt förvirrad när vissa scener saknas.. Jaja den som lever får se :)
Legolas är helt klart min favorit iallafall :)

Fick nyss ett tips om att allt som är av metall blir rent om det får ligga i ketchup? Någon som provat det någon gång? Haha dte låter ju lite halvskumt men det kanske fiunkar vad vet jag? Får prova på något smycke jag inte är så rädd om först! Så får vi väl se.

Ska nog leta upp något o äta.. Nu har jag glömt av det idag också.. Att äta asså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback