Där charterplan möts

Hemma från en jättemysig kväll :) Firade pappsen lite idag sen skickade Michelle sms och frågade om jag skulle med på genrepet av revyn som har premiär imorn. Vilket jag självklart ville :) Så jag, Michelle, Ellinor & Ellen kikade på den. Michelles mamma är ganska mycket go asså!

Sen vandrade vi vidare till Gondolino och käka, sen trillade Lina, Rebecka och Johanna in :) Så där satt vi (tyvärr inte Ellen för hon åkte hem tidigare) och snackade tills ägaren sa att han stängde..

Och vi vandrade väl runt hela stan i princip! Michelle stack när vi kom upp till medborgarhuset igen och sen droppade Rebecka och Johanna av vid Plantis. Jag, Lina & Elinor fortsatte tills vi hamna utanför Ellinors hem och snacka där, huur länge som helst? Innan hon gick in till sig jag åså för jag bor inte långt därifrån :)

Kulig kväll! Nästa mangos smäller det, puss på't ♥
Nu blire film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback