You better watch out

På order från min vän Sofie Millqvist så fåpr jag nog ta o uppdatera bloggen. Börjar bli som förr när mna bloggade en gång i månaden, not good.

Jaa vad har hänt den senaste veckan då? Förra helgen va de Kullenfestivalen i Skara där man knöt några nya kontakter och tog upp några gamla med lite härligt Skara folk! Åså lite fest på det blir aldrig fel. Eller jo det kan det och det blev de lite åxå men större delen av kvällen var bra :)

Dagen efter, hmm vilken dag var det då.. Lördag måste det varit :D Så va jag med Michelle igen (åkte med henne till Kullen kanske ska nämnas) och vi drog på picknik :) Myys och sen när vi skulle gå hem så kom Michelle på att vi kunde dra till hennes kusin David Carlsson och de är en riktigt skön grabb ska jag meddela befolkningen! Dagen slutade med vattenkrig tills alla tre va dyngsura plus att solen hade gått ner o vi hade bara kallvatten o spruta så rätt kallt :S När det inte fanns en enda torr punkt kvar på Melindas kropp kom hon på att Hanna G skulle komma o hämta henne och att hon kanske inte vill ha en dyngsur bil :P  Aja jag, Michelle och David hamnade i duschen i tillslut (med kläder) och det var vaaarmt o skönt :D åså fick jag låna en badrock av David så Hannas bil blev inte så blöt :) Dock hade hon och en vss Sofie som åxå hängde med problem med att hitta.. Herregud men tillslut kom jag hem :)


man skulle ha vattenkrig här. thailand, miss!

sen hare väl inte hänt så mycket mer, praktik i stallet varje dag förutom idag för igår mådde jag skitilla o va blek som ett lakan. Idag åkte jag till skolan o träffade kuratorn först men när jag kom hem så trodde jag att jag skulle få maginfluensa på riktigt.. Men inte än o de är jag ju glad för men asså de här är bara jobbigt :/ Magkatarr eller nått annat konstigt igen antar jag.

Jag saknar Michelle och favoritlåtarna just nu heter No bravery med James Blunt & You can't take me med Bryan Adams. Kyss!


Bör tilläggas att det bästa jag vet, är att höra Michelle sjunga. Och spela gitarr. ti amo

Kommentarer
michelle säger:

<3:D sötnooooooos! ahha, ja det var banne mig en bra dag det du!:D

2010-05-30 | 12:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback