Uppmärksamhetskrävande webbsida

Jävla bilddagboken säger jag bara! Här försökte jag vara lite smart o koppla ihop den här bloggen till soclog.se som det där bloggsystemet heter på bdb. Jamen då överraskar bilddagboken mig med att lägga in ALLA bilder jag lagt in på den här bloggen¨under datumen på  min bilddagbok, även den här

loggan las in varje gång.. Stört så jag har suttit o raderat alla nu, tror jag fick bort alla bilder som inte ska vara där :P

Jag börjar bli ganska brun åxå :) Igen, usch tänk o va helt likblek.. Om man är vampyr är det ju en sak för då är ju resten av kroppen och utseendet helt fantastisk men aa som människa.. Näe då ska jag vara brun!

Okej nu har jag babblat färdigt ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback