Never forget never forgive

Min dag började med att leta efter min näspiercing som inte trivdes i min näsa. Stackars den men jag tvingade tillbaka den.

Åkte till farmor och tryckte i mig 4½ pitepalt, muuums! Hihi typ enda gången jag kan trycka i mig så mkt mat på en o samma gång ;)
Sen åkte jag och min far vidare till herrljunga för o se Emelie o Sanna som tävlade. Emelie rev näst sista hindret i omhoppningen tyvärr. Och Sannas jävla gris som drog som en gnu stannade vid 3:e hindret men sen gick dte som på räls resten av banan :) Och det där med jävla gris som drar som en gnu hottade Sanna Thiel på alldeles själv ;)

Nu ska jag kolla klart på Sweeney Todd :)


Kommentarer
Anonym säger:

HAHAHA vaddå bara för ja säger sanningen ;D

2010-05-09 | 18:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback