If you can

Inte min dag idag :( Började jobba vid halv nio, jag o Natalie fixxade stallet sen drog hon vid halv tio. Klockan tio släpade sig Hanna Gargamel upp ur sin dödssömn och kom ut till stallet ;) Och vi gjorde la inte allt för mkt egentligen, eller jo vi körde fyrhjulingen som jag döpt till Jack (Jack Sparrow) och byggde hinder åt Frida. Sputnik med det blåa håret va med på ett hörn åxå ;) Lyckades smälla ner den vassa delen av hinderstödet rätt på min stackars tå.. TVÅ GÅNGER!
Sen höll jag på o smälla ena hinderstödet i huvudet på mig själv, plus fick en stöt från ett stängsel ingen annan får stötar ifrån. Plus att det inte ska vara el i det.. SUCK!

Stack därifrån vid ett typ, nej kvart över o halv två skulle jag vara hos Inger på skolan. Åkte därifrån vid kvart över två, hem o käka mat sen till skolan igen för o träffa Stina, studie- och yrkesvägledaren. Så nu ska jag bara skicka in ansökningsblanketten och hoppas på att jag kommer in i Skara :)

När jag kom hem hitta jag en skitig katt vid namn Findus utanför huset så tog med henne in och duschade henne :D Inte populärt från nån av oss för hon har nästan klöst upp hela mina armar.. Och hon jamade ganska bra ;)

Nu ska jag duscha innan jag drar förbi Ronja och käkar glass, kyss!


La in bilderna från Thailand igår så dom kommer vilken dag som helst, tror att alla pker upp på fejjan, lättare o lägga upp där ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback