Don't ever let anyone put out your fire. Our fire

Har varit helt off idag o de har vart ganska skönt faktiskt. Mådde inte alls bra igår när jag gick o la mig. Feber o skit usch så stannade hemma från stallet idag. När jag vaknade vid nio typ mådde jag mycket bättre o Michelle tyckte att vi skulle ses o det sa jag absolut inte nej till! Eftersom jag fortfarande inte va helt 100% så kollade vi på två filmer, snackade en massa o bara hade det bra :) Har saknat dig som fan <3

Hon drog väl hem vid fem och sen dess har jag inte gjort någonting typ.
Nu ska jag sova för att imorn ska jag till stallet dessutom, en hel vecka sen nu.


Bara för att hon är Sveriges bästa o coolaste brud?

Puss!

Kommentarer
michelle säger:

haha seriöses bild!:D our fire, phoenix <3;D <3 you and me! Saknat dig med! Ses på fredag,lördag och söndag och om jag inte kan hålla mig borta å ses vi torsdag också kasnke hehhe

2010-05-18 | 15:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback