Och vi vet, allt tar slut

För att koppla bort alla tankar så lyssnar man på Kent <3 Dom texterna har såna budskap och innebörder så man ryser bara man tänker på det.

Helt underbart o ha dom i iPoden så nära till hands hela tiden ett inre lugn sprider sig direkt. Men så fort musiken försvinner kommer tankarna tillbaka, påminner mig om det som hänt. Jag ska kämpa jag ska vinna. Allt handlar inte om dig. Men en sak ska du veta, du svek mig. Den dagen du vill veta varför, ja den dagen borde redan ha varit men man kan ju inte få allt. Just ask me and I'll tell you.

Du kommer aldrig mer bli dig själv.

Kommentarer
Ronja säger:

Vad är det som har hänt? :O

2010-03-10 | 18:32:56
michelle säger:

<3 finns för dig alltid <3

2010-03-11 | 17:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback