Beslutsångest

Min dator hemma igen! <3 Saknad kan man ju säga o nu sla jag göra syrran glad åxå, hon får ha sin helt i fred (a)

Kissekatten ligger bredvid m ig o har de bra, hon sover. Men jag vill inte sova för jag har precis duschat o då kan man inte sova. Inte jag iaf.
However. Jag borde göra matte men orkar inte just nu. Jag är hungrig men ändå inte o de smakar konstigt i munnen, är de farligt o få in duschvatten i munnen? O varför heter duschvatten? De är väl samma vatten som i kranvatten eller? :O

De fick vi aldrig lära oss på besöket på reningsverket i nian, illa. Inte för att  jag skulle komma ihåg de ändå men aa ;)

Ciao!

Kommentarer
Lisa säger:

duschvatten är icke farligt ;)

2010-03-02 | 20:34:10
Bloggadress: http://theadventuresofove.blogg.se/
Anonym säger:

du kan dricka vattnet ur toan.. ;)

2010-03-02 | 21:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback