5 dagar kvar nu!

Gick upp vid två idag.. Om det är något jag är riktigt bra på så är de o vända på dygnet haha. Hmm vad händer idag då? Ska nog till stallet nu en sväng o göra sakerna till Bella sen blire väl kika Let's dance eller nått ikväll har inget speciellt för mig annars (:

Ska börja packa lite till Thailand nu åxå åååhh nuu är det inte alls långt kvar! Igår bestämmde familjen vilka utflykter o.s.v. vi ska göra o de blir elefant ridning i djungeln, paddla kanot till orörda laguner o bada där, ni vet såna här där man paddlar in i grottor o öppningarna är så smala att man får ligga ner i kanoten för o komma in och sen åka o snorkla på nån ö, jag o syrran röstar ju på james bond ön såklart :)
Sen ska jag shoppa en massa falska märkeskläder åså vill jag tatuera mig men mamma är lika envis som jag så de får väl bli o vänta ett år till innan jag får göra det.. Stor suck :/ Men men jag har ju fått pierca mig både i näsan o naveln så ;)

Imorn får jag även New Moon på DVD!!! :D:D:D:D<333333 Den ska få följa med till Thailand så kan jag o Emelie kolla på den på planet iiihhh :D

Aja nu ska inte jag tjöta mer, ha det så bra så hörs vi väl sen (:
                                                                             

Kommentarer
Ronja :D säger:

Sv: va har du inte? :O Vi får baka en massa såna en kväll någon gång <3 :)

2010-03-19 | 23:04:28
Bloggadress: http://melcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback