Glöm att jag finns

Tjaaaaa

Livet snurra och så vidare, förra veckan började jag sommarjobba och veckan innan det tillbringades i Falsterbo i Skåneland :D Underbar vecka som vanligt o nästa år vill jag inte bara sitta hemma o hänga, då får alla hänga med ner o festa :D
Och efter den veckan kan man åxå konstatera ännu mer att Rolf-Göran Bengtsson & Casall La Silla är kungar!
På Falsterbo Horse Show finns också en mässa och eftersom MElinda jobbar nu så köpte hon sig sin efterlängtade GPA Speed Air. Visst den kostade 4900:- men nu jobbar jag faktiskt.

Det här är gamla modellen. Den nya har en annan
logga och inte så "stark" silvrig färg.

Sen köpte jag ett par Kingsland mjukisbyxor för 250:- (ord. ca 800 tror jag det stog)
Pannband, typ kopia av swarowski
Swarowski armband till mig (4 rader)
En ny tävlingsskjorta, åxå Kingsland
Och nu kommer jag inte ihåg mer, tror det var allt iaf :)

På måndagen kl 8 infann jag mig på Ranliden. Efter några timmar där så gick jag hem på lunch för att aldrig mer återvända dit. Har aldrig blivit behandlad som luft lika mycket som jag blev där. Skandal fan. Om dom skickar ut folk på arbetsplatser får dom väl se till att det finns jobb och göra eller? Dagen efter började jag på Ekehagens forntidsby istället i köket, mycket bättre! Trivs skitbra :)

Och på onsdag nästa vecka kommer jag spricka av nervositet, varför får ni veta då ;)

Nu vet ni att kag inte är död :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback