Vem sa att man lär sig av sina misstag?

Ikväll så skulle jag sysslesätta mig med något och när en viss Emmy Hansson kläcker på fejjan att hon har bakat kladdkaka denna långsamma söndag blev jag väldigt suger på negerbollar. Så jag får den brilljanta idén att jag skulle tillverka såna. Sagt o gjort i med alla ingredienser åså skulle jag börja vispa. När jag vispat (och gått upp några gram i kilo, iaf på högerarmen) i typ 10-15 min börjar jag undra varför det inte blir bättre hur mkt jag än tar i o elvispen höll ju på o ryka med. När hjärnan fått några minuter på sig och jag inte kommer på något så kollar jag på receptet. Då slår det mig, jag hade hällt i alla ingredienser, utom vatten! Smaaaaart Melinda! O grejjen i de här är då att varenda j*vla gpng jag ska göra negerbollar glömmer jag vatten o varje gång funderar jag över om det fattas något.

Det största stödet kom från mamma, o de va att se henne lägga ner sin själ i att inte börja asgarva när jag klampade runt i köket. -.-

lite tur har jag iaf, o de är att denna dagen snart är slut. Tack o lov för de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback